Yazılardan Haberdar Olun

E-mail Adresiniz :

8 Mart 2009 Pazar

Ordan burdan / This and That

Merhabalar,


Yine cook uzun zaman oldu gorusmeyeli.
Bu arada keyifli keyifsiz bir suru sey oldu. Ancak ben size keyifli olanlardan aklima gelenleri anlatacagim.

En yakin zamanda olani ise “ Sri sri yoga” yani “ yasama sanati “ kursu idi. (http://www.arzuozev.com/) Gecen hafta katildigim kursta nasil nefes alinacagini, mutlu yasamanin bir sanat oldugunu, vb birkez daha ogrendim. Cok eglenceli gecti. Simdi ogrendiklerimi uygulama zamani....

Nedense bu siralar hep kisisel gelisime donuk calisiyorum. Sabahlari 2 saat erken kalkip saglikli yasam haraketlerimi yapiyorum, dua ediyorum ve sonra ise gidiyorum. Her sabah sahip olduklarim icin sukrediyorum, istediklerimi dilemeye devam ediyorum.

Iyi haftalar,

Gece Mavisi Fatos :)



*******************

Hello,


Again it has been a long time we didnot meet.
Happily and unhappily, a lot of things happened during this time. I will talk to you about the happily ones.

The most recent one is “ Sri sri yoga” in other words “ art of living “ classes. (http://www.arzuozev.com/) During last week in the course once again I learned breathing, that living is an art etc. It was really fun. Now it is time to exercise what I have learned.

I really don’t know the reason, but these days I am working on personal development. I started to wake up earlier and do some work-out, to pray and then to go to the office. I thank everyday for everything I have and continue to wish more.

Enjoy your week,


Night Blue Fatos :)

Hiç yorum yok: